Lad os tage hånd om dit bogholderi. Så bliver der aldrig noget at sætte fingre på

Din virksomhed skal ikke være ret stor, før bogholderiet begynder at fylde en hel del i dagligdagen. Det gælder fx opgaver som

  • betaling af regninger/fakturaer (kreditorbogholderi)
  • fakturering af kunder (debitorbogholderi)
  • bogføring af bilag og regninger
  • afstemning af konti
  • indberetning og betaling af moms
  • beregning og udbetaling af løn (lønbogholderi)

 


Spar tid, penge og plads

Ved at outsource jeres bogføringsopgaver til ADMIPARTNER, slipper du for besværet. Samtidig er du sikker på, at hver eneste postering bliver bogført korrekt.

Som udgangspunkt passer vi jeres bogholderi på vores eget kontor – og med brug af vores eget bogføringssystem. Du får naturligvis adgang til systemet, hvis du ønsker det.

Vil du hellere have, at vi klarer opgaverne i jeres egne rammer, er det også muligt. Det kan enten være på vores egen bogføringssoftware eller på et system, I allerede bruger.

Kort sagt: Du kan få præcis de bogføringsydelser, du har behov for – på præcis den måde, du ønsker.


Få styr på stakken af kvitteringer og boner

Når tingene går stærkt, ender kvitteringer og boner ofte i en ”det ordner jeg senere”-bunke. Her sørger ADMIPARTNER i stedet for at skabe en brugervenlig struktur, der gør det nemt for jer at håndtere tingene i hverdagen og bevare overblikket.

Jeg vil gerne høre mere om bogføring