Lad os styre lønnen. Så kan du bruge din tid på at tjene den

Beregning, indberetning og udbetaling af medarbejdernes løn er et område, der har høj prioritet i de fleste virksomheder. Og med god grund.

Når det handler om lønstyring, skal tre krav være opfyldt:

  1. Lønnen skal beregnes og indberettes korrekt
  2. Lønnen skal udbetales til tiden
  3. Løndata skal behandles fortroligt

Professionel lønstyring

Hos ADMIPARTNER har vi en specialafdeling, der udelukkende beskæftiger sig med lønadministration for vores kunder.

Vi tager os af

  • beregning af de ansattes løn
  • indberetning til SKAT
  • indberetning til pensionsordninger
  • indberetning til feriekonto

Slip for det administrative besvær ved sygemelding og barsel

Bliver en medarbejder sygemeldt eller går på barsel, tager vi os af alt det praktiske omkring refusion af syge- og barselsdagpenge via NemRefusion. Og fordi vi er helt inde i de administrative rutiner, kan vi klare den opgave både hurtigt og effektivt.

Ved at outsource din lønstyring til os er du med andre ord sikker på, at alle opgaver håndteres professionelt, effektivt – og billigst muligt for dig. Samtidig får du frigjort værdifulde ressourcer og kan i stedet fokusere på at skabe ny forretning.

Lyder det interessant? Så kontakt os, og hør mere om dine muligheder.

Jeg vil gerne høre mere om lønstyring