Lad os holde styr på tallene. Så kan du koncentrere dig om at gøre dem sorte

Driver du en mindre eller mellemstor virksomhed, er der mange administrative opgaver, der hurtigt kan komme til at stjæle kostbar tid fra de værdiskabende aktiviteter. Det gælder fx bogføring, fakturering, lønberegning og momsindberetning.

”Men det skal jo gøres” er det typiske ræsonnement. Og ja, det skal det. Men hvem siger, at du skal bruge virksomhedens begrænsede ressourcer til den slags opgaver?

Hos ADMIPARTNER hjælper vi dig med at frigøre tid til alt det, der skaber vækst og udvikler din forretning. Det gør vi ved at varetage alle dine økonomifunktioner. Enkelt og effektivt.

Du har med andre ord mulighed for at få et bogholderi, en regnskabschef, en økonomichef og en revisor i én samlet servicepakke, efter dit behov. Det sikrer, at regnskabet altid er ajourført og du løbende kan følge virksomhedens økonomiske udvikling.

Brug menuen til at læse mere om de enkelte ydelser.


Se hvordan ADMIPARTNER kan servicere din virksomhed på flere forskellige niveauer, ligefra de basale funktioner for en bogholder og op til opgaver for en økonomichef.