Idégrundlag
Idéen bag ADMIPARTNER er baseret på at mindre- og mellemstore virksomheder har samme behov som store virksomheder for en effektiv administration og økonomistyring. Mange af virksomhederne har imidlertid ikke ressourcer, økonomi mv. til at etablere disse funktioner, samtidig med, at deres edb-systemer ofte ikke opdateres og vedligeholdes. De kan desuden have vanskeligt ved at tiltrække og fastholde veluddannede økonomer.
Lad ADMIPARTNER tage over og frigiv ressourcer, som kan omsættes til ny forretning for din virksomhed.
Mange virksomheder har en bogholder og en revisor. Dette er dog sjældent tilstrækkeligt til at dække virksomhedens behov for økonomisk overblik.
Hvem skal træffe de fremadrettede beslutninger?
Optimere regnskabsarbejdet?
Styre økonomien? – alt dette overses ofte i mindre og mellemstore virksomheder.
Hos ADMIPARTNER får du både en bogholder, en regnskabschef, en økonomidirektør og en revisor.